TeleMath – Διδακτική Μαθηματικών – Στοιχεία Διδακτικής

Η ανάπτυξη της τεχνολογίας και η εμφάνιση των ηλεκτρονικών υπολογιστών κίνησε το ενδιαφέρον αρκετών εκπαιδευτικών να προσπαθήσουν να τους εντάξουν στη διδασκαλία του μαθήματος των Μαθηματικών. Η προσπάθεια απέκτησε πολλούς υποστηρικτές. Δεν ήταν, όμως, λίγοι και αυτοί που εναντιώθηκαν. Λαμβάνοντας υπόψη κάποιος, τόσο τα πλεονεκτήματα, όσο και τα μειονεκτήματα της χρήσης των Η/Υ στη διδασκαλία και τη μάθηση του Μαθηματικού αντικειμένου, εύκολα καταλήγει στο συμπέρασμα πως το όφελος για την εκπαίδευση από μια τέτοια δραστηριότητα είναι πολύ μεγάλο. Ο Η/Υ αποτελεί ένα πολύ αξιόλογο διδακτικό μέσο. Προσαρμόζεται στις ιδιαιτερότητες του κάθε μαθητή, παρακινεί τα παιδιά να ανακαλύψουν τη γνώση, συμβάλλει άμεσα στην ταχύτερη επίλυση των προβλημάτων και κάνει το μάθημα των Μαθηματικών πιο διασκεδαστικό, πιο ευχάριστο και πιο ενδιαφέρον. Η χρήση του θα πρέπει, όμως, να γίνεται μέσα σε λογικά πλαίσια, τα οποία δεν θα επιτρέπουν την αλλοίωση του παιδαγωγικού σκοπού της εκπαίδευσης. Ο Η/Υ δεν πρέπει με κανέναν τρόπο να αντικαταστήσει τον καθηγητή. Για να υπάρχει ωφέλεια και αποτελεσματικότητα απαιτείται και η συμβολή του διδάσκοντα. Ο Η/Υ αποτελεί απλά ένα εργαλείο, ένα μέσο που μπορεί να βελτιώσει τη μαθησιακή διαδικασία. Ο καθηγητής είναι το μόνο πρόσωπο, που μπορεί να κάνει αυτή τη διαδικασία βιωματική και πλήρη, όχι μόνο από γνώσεις και εμπειρίες, αλλά και από συναισθήματα και ψυχική ολοκλήρωση.

Αρχή

Bitnami